Odzież firmowa z nadrukami to nie tylko istotne narzędzie marketingowe utrwalające w głowach konsumentów logo naszej firmy. Dzięki wygodnej koszulce czy ciepłej bluzie z estetycznie naniesionym logo dbamy o komfort podwładnych, zwiększamy poczucie wspólnoty zespołu i unikamy sytuacji, w której klient nie może znaleźć pracownika obsługi!
Jeżeli zastanawiasz się nad tym jak poprawić odbiór Twojej marki przez klientów, ubrania z nadrukami są odpowiedzią! Jakie są najważniejsze decyzje gdy chodzi o nadruki na odzieży firmowej?
T-shirt firmowy z nadrukiem – jak powinien wyglądać?
Stworzenie doskonałej odzieży dla swoich podwładnych nie jest takie proste! Nie obędzie się bez dokładnego przemyślenia wyglądu grafiki do naniesienia na T-shirt. Jeżeli Twoja marka jeszcze nie podpisuje się na rynku spójną identyfikacją wizualną – logiem, barwami, fontem prezentującym nazwę firmy – zmień to jak najszybciej.
Barwy i logo – jak wykorzystać je przy projektowaniu uniformów dla pracowników? Gdzie umieścić logo – z przodu czy z tyłu, a może z obu stron? Duże, średnie czy małe? Jak ułożyć kolory na T-shircie? Czy ubogacać projekt prostym wzorem geometrycznym? Umieszczać nazwę marki, a może logo jest wystarczająco charakterystyczne?
Jeśli nigdy nie projektowaliśmy żadnego ubrania i nie jesteśmy znawcami marketingu wizualnego, trudno nie złapać się za głowę!
Rozwiązanie? Zdać się na specjalistów! Na rynku działają firmy zajmujące się projektowaniem odzieży firmowej z nadrukami dla każdej marki. Profesjonalna firma udzieli porady i wykona projekt graficzny odzieży zgodny z wizerunkiem przedsiębiorstwa i naszym gustem. To o wiele lepsza opcja niż samodzielne ,,kombinowanie” czy rezygnowanie z szansy na świetną odzież firmową!
Ubranie pracownika, estetycznie wykonane oraz zaprojektowane w przemyślany sposób zostanie zapamiętane przez klienta, a noszący je podwładni będą prezentowali się w pełni profesjonalnie.
Odzież firmowa z nadrukiem – ubranie pod nadruk
Projekt gotowy? Czas wybrać basicowa odzież pod nadruki. Lepiej nie oszczędzać w tej kwestii i stawiać tylko na znane marki, które słyną z jakości oferowanych ubrań. Odzież pracownicza to inwestycja na lata, a basicowe koszulki i bluzy muszą wytrzymać trudy pracy fizycznej i częste pranie. Powinny ponadto gwarantować każdemu noszącemu pełną wygodę.
Ubrania z nadrukami – jaka technika?
Dobry nadruk na ubraniu dla pracownika musi cechować się wytrzymałością i estetyką. To odzież, która jest często noszona i szybko może stracić swój pierwotny wygląd.
Jeśli chodzi o techniki nadruku, do najpopularniejszych należą sitodruk, folia flex/flox, sublimacja, druk cyfrowy czy haft komputerowy. Którą wybrać? To zależy od wielu czynników – materiału koszulki, szczegółów i koloru projektu, warunków pracy i nie tylko!
Wybór techniki nadruku to prawdziwe wyzwanie dla każdego, kto nigdy nie interesował się ubraniami z nadrukiem, a należy do kluczowych dla zadowalającego efektu finalnego.
Co robić? Ponownie – najlepiej zwrócić się do specjalistów pracujących w firmach nanoszących nadruki na odzieży. Bardzo chętnie doradzą nam w kwestii metod wykonywania nadruku – znają się na tym jak nikt inny! Po podjęciu decyzji firma na nasze życzenie stworzy ubrania z logo.
Gdzie zaprojektować własne ubrania?
Każdy projekt odzieży dla pracowników z nadrukami powinien być indywidualny i dobrze przemyślany. Nie oznacza to jednak, że musisz zajmować się tym procesem w pełni samodzielnie. Jak już wspomnieliśmy, na rynku czeka na Ciebie wiele firm, których specjalizacją jest tworzenie odzieży firmowej z nadrukami. Możesz zdać się na ich doświadczenie i jedynie dodać kilka pomysłów od siebie lub oddać cały projekt w ich ręce, aby stworzyli go bazując na stronie wizualnej Twojego biznesu.
Dla pewności, że uniformy pracownicze do naszej firmy będą perfekcyjnie wykonane ponownie należy pokusić się o research i wybrać profesjonalną firmę, której warto zaufać. Koniecznie trzeba przejrzeć portfolio przedsiębiorstwa – firmy które mają na koncie dobrze wykonane projekty chętnie je demonstrują.
Kolejna metoda weryfikacji to przejrzenie opinii w sieci. Przy samej współpracy nie wahajmy się zadawać pytań pracownikom, wyrażać opinii na temat projektów i generalnie aktywnie współpracować, bo tylko wtedy ubrania firmowe z logo w stu procentach spełnią Twoje oczekiwania! Jeśli masz taką możliwość, możesz skorzystać z rekomendacji innej firmy, np. takiej, z którą współpracujesz. W ten sposób otrzymasz szczerą opinię i będziesz samodzielnie mógł ocenić gotową już odzież.
Wybór odpowiedniej firmy, która zajmie się przygotowaniem odzieży firmowej, pozwoli Ci cieszyć się idealnymi efektami. Dzięki temu ubrania będą wyróżniać się nie tylko świetnym wyglądem, ale także doskonałą jakością, a to w dłuższej perspektywie czasu jest niezwykle ważne.
Ile kosztuje nadruk na koszulce? Czyli cena a jakość
Koszt znakowania obejmuje także odzież, na którą logotyp ma zostać naniesiony. W przypadku koszulki, standardowego t-shirtu wynosi on od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Najtańsze są oczywiście klasyczne bluzki z krótkim rękawem wykonane z bawełny. Taki fason nie leży jednak dobrze na wszystkich. Dlatego jeśli zależy Ci na tym, aby Twoi pracownicy prezentowali się profesjonalnie, postaw na bardziej dopasowane do danej osoby koszulki czy bluzy. Nowoczesne firmy zajmujące się tworzeniem odzieży firmowej z nadrukami posiadają w swoich katalogach wysokiej jakości ubrania, które mogłyby znaleźć się w wielu popularnych dziś sklepach. Oznacza to, że nie musisz rezygnować ze stylowego wyglądu podwładnych.
Nie warto wybierać najtańszych dostępnych opcji tylko po to, aby ta odzież firmowa istniała, bo np. mają ją inne firmy. Lepiej podejść do tematu profesjonalnie i wybrać ubrania, które będą droższe, a do tego będą się nie tylko lepiej prezentować, ale także zachowają swój doskonały wygląd przez długi czas. Warto pamiętać, że ubrania dla pracowników zazwyczaj noszone są często, a tym samym – są często prane. Niska jakość sprawi, że szybko stracą swój pierwotny wygląd. W tym przypadku taniej zdecydowanie nie znaczy lepiej. Najlepiej szukać swojego własnego złotego środka pomiędzy ceną a jakością.