Odzież reklamowa dla pracowników – najczęstsze problemy i jak ich uniknąć

Napisane przez
Odzież reklamowa dla pracowników z nadrukiem

Każdy pracodawca chce, by jego podwładni byli jak najlepszą wizytówką firmy. Żeby zapewnić klientom przedsiębiorstwa jak najlepsze wrażenia przy kontakcie z obsługą warto byś zdecydował się sprawić ekipie między innymi bluzy z logo firmy.

Zamawiając ubrania pracownicze mogą niestety pojawić się pewne problemy, które szybko zmuszą Cię do ponowienia inwestycji. Możesz ich łatwo uniknąć – dowiedz się jak!

Niewygodne koszulki z logo 

Odzież reklamowa musi być nie tylko estetyczna, ale i komfortowa, szczególnie gdy mamy do czynienia z przedsiębiorstwem opartym na pracy fizycznej. Niestety, na rynku nie brakuje firm, które chcą zarobić kosztem jakości oferowanych produktów. 

Często bywa, że pracownicy zgłaszają problemy z regulacją temperatury gdy chodzi o koszulki z logo firmowym. Niewiele rzeczy jest bardziej niekomfortowych niż pocenie się w trzydziestu stopniach czy zamarzanie stojąc przez osiem godzin pod klimatyzatorem czy przy rozsuwanych drzwiach.

By zapobiec temu problemowi, kupując ubrania pod nadruki trzeba zwrócić uwagę na gramaturę tkaniny. Mniejszą wybierz dla koszulki polo z logo na wiosnę i lato, a modele o grubszym materiale zamów na jesień i zimę. Nie zapomnij o ciepłej bluzie dla każdego – pogoda bywa kapryśna przez cały rok.

Druga sprawa to otarcia. Winę za nie ponoszą zwykle źle wykonane szwy. Powinny one być płaskie – takie nie podrażnią skóry pracownika nawet jeśli przez całą zmianę będzie dużo się ruszał. Jeżeli to możliwe, poproś hurtownika o przysłanie przykładowej koszulki – obejrzyj ją i samodzielnie przetestuj pod kątem wygody.

Przed zamówieniem nie wahaj się pytać i prosić o dokładne zdjęcia produktów.

Nieestetyczne lub nietrwałe nadruki na odzieży firmowej – jak temu zapobiec?

Odzież reklamowa musi wyglądać estetycznie i profesjonalnie. Aby mieć gwarancję, że nadruk został wykonany z dbałością o detale, trzeba stawiać tylko na sprawdzone firmy, które na swojej stronie umieszczają dokładne zdjęcia zrealizowanych projektów. Dobrym przykładem będzie tu firma Logos Dystrybucja, której przykładowe realizacje znajdziesz na stronie https://www.e-logos.pl/

Zdjęcia świadczą o tym, że firma nie ma się czego wstydzić a swoje dotychczasowe zlecenia wykonała porządnie i wie o tym. Nie musisz się obawiać, że w Twoim przypadku będzie inaczej!

Żeby nadruki na odzieży firmowej wytrzymały lata powinny być wykonane odpowiednio dobraną do materiału techniką. Najpopularniejszymi są sitodruk, sublimacja, haft komputerowy, folia flex i flox oraz druk cyfrowy. Wybierz firmę, która oferuje przynajmniej dwie metody. Pracownicy dobiorą technikę rozważnie zamiast ,,wciskać” Ci dla zarobku jedyną opcję jaką mogą zaproponować.

Problem z nadrukiem może leżeć także w materiale ubrania przeznaczonego pod nadruk. Niskiej klasy tkanina nie wygląda dobrze sama w sobie, a wzór z logo nie poprawi tej sytuacji. Nie staraj się oszczędzać na basicowej odzieży – stawiaj na sprawdzonych producentów, niekoniecznie tych najtańszych.

Źle dopasowana odzież pracownicza 

Dobór rozmiaru wpływa zarówno na komfort jak i estetykę uniformu. Szczególnie jeśli rotacja pracowników w Twojej firmie jest duża – na przykład prowadzisz gastronomię w której sezonowo zatrudniasz studentów – konieczne jest zainwestowanie w pełen przekrój rozmiarów, aby dla każdej nowej osoby dopasować idealny strój.

Każda sylwetka jest inna – próba ,,wciśnięcia” wszystkich pracowników w zbliżony fason i rozmiar zakończy się nie najlepiej.

Zdecydowanej większości problemów z pracowniczą odzieżą możesz uniknąć dzięki rozeznaniu w kwestii firm wykonujących nadruki z logo oraz producentów odzieży pod takowe. Nie wahaj się prosić o próbki i pytać! Pracownicy dobrego przedsiębiorstwa nie mają nic do ukrycia i z pewnością chętnie rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości. Efektem współpracy będą świetne uniformy służące przez wiele lat!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *