Coraz więcej firm, które zamawiają odzież reklamową i firmową, wybiera solidne ubrania z materiałów dobrej jakości. Dzięki temu gadżety reklamowe i firmowe ubrania są bardziej wytrzymałe i praktyczne, dłużej służąc swoim użytkownikom – wystarczy sięgnąć po odzież cenionych dostawców, takich jak Fruit of the Loom czy Gildan. Bluzy, koszulki czy czapki zwykle są też dobierane zgodnie z założeniami identyfikacji wizualnej firmy. By jednak ubrania były bardziej atrakcyjne dla klientów, warto wybierać barwy ubrań reklamowych, które aktualnie są w modzie. Przy odpowiednim wkomponowaniu logotypu firmy można połączyć ze sobą nawet pozornie niezbyt dobrze współgrające ze sobą kolory. Skąd jednak czerpać inspiracje kolorystyczne? Najlepiej z przewidywań ekspertów. A ci już wiedzą, jakie barwy będą modne latem 2021 roku.
Trendy kolorystyczne na lato 2021
Ubrania reklamowe i firmowe nie funkcjonują w próżni. To po pierwsze ogromny rynek, na którym nie brakuje cenionych od lat producentów. Warto wspomnieć o tutaj o marce Gildan. Koszulki tej marki podbiły już Amerykę Północną, a teraz kontynuują ekspansję w Europie.
Ubrania reklamowe specyficznym elementem rynku odzieżowego, stanowią jednak jego integralną część, ze wszystkimi plusami i minusami takiego stanu rzeczy. Również na ten obszar oddziałują więc trendy obecne w świecie mody. Coś, co akurat znajduje się na topie, z pewnością będzie chętniej zakładane przez użytkowników. Dotyczy to również kolorów.
Za jedną z kolorystycznych wyroczni jest uważany Instytut Pantone. Jego pracownicy badają trendy na całym świecie, sprawdzając między innymi to, jak dana barwa oddziałuje na człowieka. Na tej podstawie przewidują, że jednym z kolorów roku 2021 będzie illuminating yellow. To odcień barwy żółtej określany jako kolor sycylijskiej cytryny. To właśnie ta barwa ma dominować latem. Jej zaletą jest wyrazistość, kojarzy się z wakacjami, słońcem i beztroską. Specjaliści Pantone połączyli go także z nadzieją i pozytywnymi odczuciami. Można powiedzieć, że to barwa nieco zbliżona do… kasków używanych przez pracowników budowlanych. Wybuch mody powinien nastąpić latem, ale już wiosną wyraźnie wzrosło zainteresowanie mniej wyrazistym odcieniem illuminating yellow, obrazowo określanym jako kolor mlecznych lodów melonowych.
Instytut Pantone wybrał na rok 2021 jeszcze jeden kolor. To ultimate grey, czyli jasny odcień szarego. Ta barwa ma odwoływać się do nieprzemijających elementów otaczającej nas natury – kamyków na plaży, skał i kamieni. Jak przekonują eksperci Pantone, to kolor siły i odporności, nawiązujący do… szarych dresów chętnie noszonych w domach w czasie pandemii. Obie barwy – mocny żółty i jasny szary – świetnie współgrają również w duecie, dlatego można je swobodnie łączyć.
Gildan – odzież reklamowa w świeżych kolorach
Wybierając ubrania reklamowe i firmowe na lato 2021 r. warto więc mieć w pamięci prognozy ekspertów amerykańskiego instytutu, które w XXI wieku regularnie się sprawdzają. Takie “proroctwa” są bowiem poniekąd samospełniającą się przepowiednią – Pantone cieszy się taką renomą, że graficy czy projektanci często się nimi sugerują, zwłaszcza że opinia instytutu jest znana jeszcze przed rozpoczęciem nowego, modowego sezonu.
Wakacje 2021 r. mogą być więc zdominowane przez szarości i rozświetloną żółć. By znaleźć takie odcienie, warto szukać wśród najlepszych dostawców – postawić na przykład na sprawdzoną, od lat obecną na rynku markę Gildan. Wyróżniają się dobrą jakością, a także dużym wyborem. Łatwo będzie więc znaleźć odpowiednią barwę wśród aż 10 marek, które ma w portfolio Gildan. Nadruki na żółtych i szarych ubraniach będą w tym sezonie robić furorę. A przynajmniej wszystko na to wskazuje.