Rozwój branży reklamowej widzimy na każdym kroku. Od lat była uważana za “dźwignię handlu”, dziś bez niej trudno sobie wyobrazić wypromowanie jakichkolwiek produktów czy usług. Za jej najbardziej popularne narzędzie uchodzi internet, z którego regularnie korzysta już zdecydowana większość Polaków. Wciąż ważna jest jednak również reklama poza siecią, w świecie rzeczywistym, a nie wirtualnym. A w nim pojawiają się coraz to nowe tekstylia reklamowe, wśród których prym wiodą ubrania. Popularne są bluzy z logo, koszulki reklamowe, ale także choćby polary z nadrukiem. Oprócz nich można jednak znaleźć coraz to nowe tekstylia, na których producenci umieszczają swoje logotypy. Chcesz poznać rodzaje tekstyliów na których możesz umieścić logo? Zobacz przykładowe jednego z dostawców odzieży reklamowej https://www.e-logos.pl/. Na co się więc zdecydować? Przybliżamy specyfikę najpopularniejszych tekstylnych dodatków reklamowych.
Maseczki reklamowe
Przegląd rozpoczynamy od przedmiotu, który jeszcze w 2019 roku nie przedstawiał większej wartości reklamowej. Maseczki były bowiem wówczas noszone głównie przez medyków, ewentualnie w laboratoriach. Pandemia koronawirusa Covid-19 sprawiła jednak, że nasze życie mocno się zmieniło, a istotną rolę zaczęły w nim odgrywać maseczki. Dziś każdy musi mieć ją w pogotowiu, co skrzętnie zaczęły wykorzystywać firmy, umieszczając na nich własny logotyp https://www.e-logos.pl/produkty/ochrona-twarzy/maseczki-ochronne/. Wiele marek na maseczkach ze swoim logo zaczęło zarabiać.
Jeśli nawet nie masz aż tak wyrobionej marki, by klienci kupowali maseczki z Twoim logo, możesz im je sprezentować. Popularne są maseczki bawełniane, ale zdecydowanie bardziej obdarowane osoby ucieszą się z profesjonalnej maseczki ochronnej z filtrem. Na niej również bez problemu można umieścić logo, a także wybrać model z własną grafiką pokrywającą całą jej powierzchnię.
Chusty reklamowe
Ciekawe i uniwersalne tekstylia reklamowe to również elastyczne chusty, nazywane czasami kominami. Są bowiem produktami niezwykle uniwersalnymi. Czasami mogą zastępować maseczki i służyć ochronie ust. Często zakłada się je na twarz w czasie wietrznej, chłodnej pogody, gdy mają ochraniać przed chłodem. Ich elastyczna, wykonana z poliestru powierzchnia nadaje się także do zastosowania jako nakrycie głowy. Wystarczy chwilę pogłówkować, by zrobić z niej opaskę na czoło, kominiarkę czy kaptur.
Ze względu na sporą powierzchnię i uniwersalność chusty są także dobrym nośnikiem reklamy. Poliester jest wdzięcznym materiałem do nadruku, dlatego można umieścić na nim dowolny logotyp. Szczególnie wyróżniają się kolorowe kominy z pełnym printem i logotypem przedsiębiorstwa.
Czapki reklamowe
Najbardziej klasycznym z tekstylnych dodatków reklamowych pozostaje czapka. Jej popularność nie maleje od lat, w końcu w określonych warunkach pogodowych każdy zakłada ją na głowę. A że czasami nie mamy innej pod ręką, nieraz zakładamy i taką, która ma na sobie emblematy firm czy sponsorów.
Najbardziej popularnym gadżetem tego typu są czapki z daszkiem. To przede wszystkim popularne bejsbolówki, na których z łatwością umieszcza się logo w przedniej części. Na bawełnianych czapkach dobrze wygląda haft komputerowy, można jednak zdecydować się również na nadruk. Dostępne są także czapki z panelami odblaskowymi.
Drugą opcją są czapki zimowe. Tutaj do wyboru są modele wykonane z cieńszego, ale i grubego materiału, dobrze chroniące głowę przed zimnem. Czapki przygotowywane przez profesjonalne firmy mają z przodu specjalny panel na logo – najczęściej pojawia się tam w formie naszywki.